Čo je reputačná analýza a ako funguje?
Reputáciu vašej značky zmeriate pomocou reputačnej analýzy. Je to súbor analýz, do ktorých patrí napríklad analýza sociálnych sietí, mediálna analýza či dotazník.
Čítajte viacReputáciu vašej značky zmeriate pomocou reputačnej analýzy. Je to súbor analýz, do ktorých patrí napríklad analýza sociálnych sietí, mediálna analýza či dotazník.
Čítajte viacMinulý rokbol pre všetkých mimoriadne náročný. Z pohľadu Public Relations ale priniesol ďalšiu aktualizáciu tzv. Barcelonských princípov, ktoré sú základom pre každé meranie PR.
Čítajte viacOdpoveď je áno, má to stále zmysel. Ako dôkaz vám prinášame aktuálne štatistiky z toku 2020. Firemný blog je piaty najdôveryhodnejší zdroj informácií na internete.
Čítajte viacStories môžete využiť aj k upozorneniu na nový obsah, ktorý ste zverejnili. Najviac ľudí navštevuje LinkedIn počas práce, preto zverejnite Stories ideálne hneď ráno alebo doobeda.
Čítajte viacPodobne ako na iných sociálnych sieťach aj na LinkedIn sú hashtagy skvelým spôsobom ako osloviť väčšie publikum. Môžete ich použiť vo vašich príspevkoch, komentároch, článkoch, ale aj na vašom profile pri písaní Summary (súhrnu).
Čítajte viacZlepšite preto svoju neverbálnu komunikáciu pomocou týchto 10 praktických rád, vďaka ktorým budete pôsobiť profesionálnejšie na všetkých vašich online pracovných stretnutiach.
Čítajte viacOdhaduje sa, že na sociálnej sieti LinkedIn nájdeme viac než 30 miliónov firemných profilov. Napriek tomu je LinkedIn v súčasnosti asi najpodceňovanejším nástrojom pre rozvoj vášho podnikania.
Čítajte viacNezáleží na tom, či ste nováčik na trhu alebo zabehnutá firma. LinkedIn je miesto, kde by ste určite nemali chýbať. LinkedIn používa viac ako 660 miliónov používateľov z viac než 200 krajín.
Čítajte viacUrčite ste už zažili prezentáciu, keď bol prednášajúci nervózny, potil sa, triasli sa mu ruky alebo nedokázal udržať za žiadnu cenu očný kontakt. Prípadne ste si takú nepríjemnú prezentáciu zažili vy sami.
Čítajte viacPrezentácia produktu či služby je určujúcim momentom vášho podnikania. Zaujmite vašich poslucháčov natoľko, že vám budú klásť otázky nielen počas prezentácie, ale prídu za vami aj po jej skončení.
Čítajte viacKrízová komunikácia patrí medzi kľúčové disciplíny PR. Jej úspešné zvládnutie je nevyhnutné pre zachovanie dobrého mena podnikateľa či firmy, a pre celý rad záujmových skupín.
Čítajte viacPri príprave krízového plánu väčšinou začíname identifikáciou rizík. Pokračujeme určením záujmových skupín, ktoré kríza najviac zasiahne.
Čítajte viacAj vy ste sa niekedy pozastavili nad problémami, ktoré vznikajú v práci, rodine alebo s vaším partnerom/partnerkou? Áno, takmer za všetkým môžeme vidieť problém komunikácie.
Čítajte viac